اجرای پروژه های ساختمانی

ما در ساختن یک رویا به شما کمک خواهیم کرد

01.

مجری معماری و طراحی
تجاری، مسکونی

02.

پیاده سازی ایده ها
معماری موفق و نوین

03.

با رعایت اصول امنیتی
و سلامت محیط زیست

اجرای پروژه‌های ساختمانی، از طراحی تا تحویل!

دپارتمان معماری

بخش طراحی : طراحی معماری ، طراحی سازه ، طراحی تاسیسات مکانیکال‌ و الکتریکال ، نقشه برداری ، مطالعات میدانی ، ارائه نقشه های اجرایی پروژه های آپارتمانی‌ و ویلایی
بخش اجرایی : ارائه خدمات ساخت پروژه های ساختمانی در رسته مسکونی و اداری و پروژه های ویلایی
بخش سرمایه گذاری : ایجاد فرصتهای سرمایه‌گذاری و جذب سرمایه‌گذار در ساخت پروژه های مسکونی و اداری و خرید ، بازسازی و فروش پروژه های مسکونی و اداری

اجرای پروژه های ساختمانی و ساختمان‌سازی از مهم‌ترین فعالیت‌های اقتصادی و عمرانی در هر کشوری است. اجرای یک پروژه ساختمانی موفق، نیازمند دانش، تجربه و مهارت بالایی است. شرکت «دانش معماری» با اشراف بر این موارد و با بهره‌گیری از تیمی از مهندسان و متخصصان مجرب، آماده ارائه خدمات اجرای پروژه‌های ساختمانی به کارفرمایان محترم است.

در این مطلب به طور خلاصه به خدمات ارائه شده توسط شرکت دانش معماری در زمینه اجرای پروژه های ساختمانی اشاره خواهیم کرد.

با ما در مطالعه این نوشتار همراه شوید.

اجرای پروژه‌های ساختمانی، از طراحی تا تحویل!

شرکت دانش معماری، با بهره‌گیری از تیمی از مهندسان و متخصصان مجرب، آماده ارائه خدمات اجرای پروژه های ساختمانی در شاخه‌های زیر است:

  • طراحی و مهندسی: ما در شرکت دانش معماری، با بهره‌گیری از نرم‌افزارهای پیشرفته مهندسی، خدمات طراحی و مهندسی پروژه‌های ساختمانی را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهیم. در این مرحله، که از مهم‌ترین مراحل اجرای پروژه است، نقشه‌ها و مشخصات فنی پروژه تهیه می‌شوند. کیفیت اجرای پروژه تا حد زیادی به طراحی و مهندسی آن بستگی دارد.
  • نظارت: ما با بهره‌گیری از مهندسان و کارشناسان مجرب، خدمات نظارت بر اجرای پروژه های ساختمانی را با بالاترین دقت و کیفیت ارائه می‌دهیم. در این مرحله، روند اجرای پروژه زیر نظر مهندسان و کارشناسان مجرب قرار می‌گیرد تا از مطابقت پروژه با نقشه‌ها و مشخصات فنی اطمینان کامل حاصل شود.
  • ساخت: مجموعه متخصصین ما در شرکت دانش معماری، با بهره‌گیری از تیمی از کارگران و تکنسین‌های ماهر، خدمات اجرای پروژه‌های ساختمانی را با بالاترین کیفیت ارائه می‌دهیم. در این مرحله، عملیات اجرایی پروژه آغاز می‌شود. این مرحله شامل عملیات مختلفی مانند خاکبرداری، پی‌ریزی، اسکلت‌بندی، نازک‌کاری و نصب تجهیزات است.
  • تحویل: پس از اتمام عملیات اجرای پروژه های ساختمانی، کار را به شکل کامل به شما کارفرمایان محترم تحویل می‌دهیم. در این مرحله و به‌طور همزمان تضمین کیفیت پروژه نیز ارائه می‌شود.

شرکت ما با بهره‌گیری از دانش و تجربه بالای خود، آماده ارائه خدمات اجرای پروژه‌های ساختمانی در بهترین زمان ممکن به شما کارفرمایان محترم است.

شرکت دانش معماری، چگونه رویای شما را به واقعیت تبدیل می‌کند؟

داشتن یک خانه رویایی و اجرای پروژه های ساختمانی موفق، آرزوی بسیاری از افراد است. اما این خواست، بدون کمک یک تیم متخصص و مجرب به واقعیت تبدیل نخواهد شد. شرکت دانش معماری، با بهره‌گیری از دانش و تجربه بالای خود می‌تواند رویای شما را با آرامش خاطر به واقعیت تبدیل کند.

ما در شرکت دانش معماری، با تیمی از مهندسان و متخصصان مجرب، خدمات طراحی، نظارت و اجرای پروژه‌های ساختمانی را ارائه می‌دهیم. این شرکت، با در نظر گرفتن نیازها و خواسته‌های کارفرما، پروژه را با بالاترین کیفیت و مطابق با استانداردهای روز دنیا به انجام می‌رساند.

کیفیت انجام کار در صدر اهداف این مجموعه قرار دارد که به مدد حضور متخصصین کارآزموده در مجموعه دانش معماری، به بهترین شکل اجرا می‌شود. هر یک از اعضای خانواده بزرگ مهندسی این شرکت، با ایفای کامل و بهینه نقش خود در مجموعه برای رسیدن به این هدف گام برمی‌دارد.

دانش ‌معماری، همراه شما از صفر تا صد اجرای پروژه های ساختمانی!

ساخت یک ساختمان فرایندی پیچیده و پرهزینه است که باید گام به گام طبق ضوابط و قوانین شهرداری و نظام‌مهندسی انجام شود. دانش ‌معماری در طول این پروسه، از صفر تا صد، همراه شماست تا با ارائه خدمات مشاوره، طراحی، اجرا، و نظارت، ساختمانی مطمئن و باکیفیت را برای شما بسازد.

این مراحل به‌طور خلاصه عبارتند از:

مراحل پیش از ساخت شامل:

خرید زمین: اولین مرحله در ساخت ساختمان، خرید زمین است. دانش ‌معماری در این مرحله، به شما کمک می‌کند تا زمین مناسب را با توجه به نیازها و بودجه خود انتخاب کنید. قطعات زمین موجود در شهرها و حومه آنها بسته به نوع کاربری که از سازه مورد نظر انتظار داریم، هر یک برای پروژه‌ای خاص مناسب هستند. متخصصین و کارشناسان حاضر در مجموعه با آگاهی از الزامات کاربری مناسب برای هر زمین و موقعیت آن، پیشنهاداتی در زمینه خرید و ساخت آن به مشتریان ارائه می‌دهند.

دریافت مجوز ساخت: پس از تهیه زمین مورد نظر، باید برای دریافت مجوز ساخت و اجرای پروژه های ساختمانی اقدام شود. دانش ‌معماری در این مرحله نیز، کلیه مراحل دریافت مجوز ساخت را برای شما انجام می‌دهد. اشراف بر مراحل انجام کار به صرفه‌جویی در هزینه‌ها و زمان در این مرحله منجر شده و باعث پیگیری بهتر و انجام سریع‌تر کارها و صرفه‌جویی در منابع مالی می‌شود.

تهیه نقشه‌های مربوطه: شرکت دانش ‌معماری با بهره‌گیری از مهندسان متخصص، نقشه‌های معماری، سازه، و تأسیساتی ساختمان را برای شما طراحی می‌کند. این نقشه‌ها طبق ضوابط و مقررات مربوطه و با توجه به نیازها و خواسته‌های شما تهیه می‌شوند تا نتیجه نهایی کار، با ایده اولیه شما تا حد امکان هماهنگی داشته باشد.

مراحل ساخت: پس از تهیه نقشه‌ها، دانش ‌معماری با همکاری پیمانکاران و مهندسان مجرب، مراحل ساخت بنا را آغاز می‌کند که شامل موارد زیر است:

تجهیز کارگاه: در این مرحله، تجهیزات و ماشین‌آلات لازم برای ساخت بنا و اجرای پروژه های ساختمانی آماده می‌شوند.

خاکبرداری و گودبرداری: در این مرحله، خاک زمین برداشته می‌شود تا فضای کافی برای ساخت ساختمان ایجاد شود.

آرماتوربندی و بتن‌ریزی: در این قدم، اسکلت ساختمان با استفاده از آرماتورها و بتن ساخته می‌شود.

اجرای دیوارها و سقف: پس از ساخت اسکلت، دیوارها و سقف ساختمان اجرا می‌شوند.

اجرای تاسیسات: در این مرحله از کار اجرای پروژه های ساختمانی، تاسیسات برق، آب، و گاز ساختمان اجرا می‌شوند.

نازک‌کاری: در این مرحله، کارهای نهایی ساختمان مانند نصب درب و پنجره، کاشی‌کاری، و رنگ‌کاری انجام می‌شوند و بنا شکل کلی خود را پیدا می‌کند. استفاده از کارشناسان خبره و کار آزموده برای انجام مراحل نازک کاری در اجرای پروژه های ساختمانی در این مجموعه، به انجام بهینه کارها در هر یک از این مراحل منجر شده و نتیجه نهایی را از کیفیت، دقت و ظرافت بالایی بهره‌مند می‌کند.

مراحل پس از ساخت و دریافت پایان کار: پس از تکمیل ساختمان، دانش ‌معماری مراحل دریافت پایان کار را نیز برای مشتریان خود انجام می‌دهد. این مرحله نیز به‌نوبه خود دارای پیچیدگی‌های خاصی بوده و نیازمند طی مراحل اداری و دریافت مجوزهای گوناگون است.

به این ترتیب مجموعه دانش ‌معماری با ارائه خدمات کامل و جامع، فرآیند ساخت ساختمان را برای شما آسان و مطمئن می‌کند.

دانش‌معماری، زیبایی و استحکام ساختمان شما را تضمین می‌کند!

نما و دکوراسیون داخلی بخش‌های مهم ساختمان هستند که تأثیر زیادی بر زیبایی و کاربردی بودن آن دارند. دانش‌معماری با بهره‌گیری از مهندسان و طراحان متخصص، این بخش‌ها را با دقت و کیفیت بالا اجرا می‌کند تا ساختمانی زیبا، مقاوم، و کاربردی را به مشتریان خود ارائه دهد.

مراحل اجرای پروژه های ساختمانی در این بخش شامل انجام مراحل زیر است:

اجرای نمای ساختمان: انتخاب نوع نما، از مهم‌ترین تصمیم‌گیری‌ها در مراحل اجرای ساختمان است. زیرا نما، اولین موردی است که از یک ساختمان دیده می‌شود و به همین دلیل نیز تأثیر زیادی بر زیبایی و ماندگاری آن دارد. دانش‌ معماری با ارائه مشاوره‌های تخصصی، به شما کمک می‌کند تا بهترین نوع نما را برای ساختمان خود انتخاب کنید.

این مجموعه انواع مختلفی از نما را برای ساختمان‌ها اجرا می‌کند که از جمله آنها می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

نماهای سنگی، شیشه‌ای، کامپوزیتی، آجری، سیمانی، چوبی، سرامیکی و کلاسیک نمونه‌ای از نماهای اجرایی توسط این مجموعه مهندسی هستند. از نماهای مدرن نیز می‌توان به نماهای مینرال، نماهای بایرامیکس، نماهای رومی و نماهای اتیکس، کنیتکس و نانو اشاره کرد.

دانش‌معماری با استفاده از مصالح و تجهیزات باکیفیت، هر یک از این انواع نما را با دقت و ظرافت اجرا می‌کند تا ساختمان شما ظاهری زیبا و چشم‌نواز پیدا کند.

دکوراسیون داخلی ساختمان: اجرای دکوراسیون داخلی، آخرین مرحله از مراحل اجرای پروژه های ساختمان توسط ین مجموعه است که با بهره‌گیری از طراحان داخلی متخصص، دکوراسیون داخلی ساختمان و با توجه به سلیقه و نیازهای شما طراحی و اجرا می‌شود.

خدمات دکوراسیون داخلی در این بخش شامل موارد زیر است:

  • طراحی و اجرای کابینت و کمدهای دیواری
  • طراحی و اجرای سرویس‌های بهداشتی
  • طراحی و اجرای دیوارپوش و کفپوش ساختمان
  • طراحی و اجرای نورپردازی، مبلمان، پرده و لوستر

دانش‌معماری با ارائه خدمات کامل و جامع در زمینه دکوراسیون داخلی، ساختمان شما را به فضایی زیبا، کاربردی، و راحت تبدیل می‌کند.

و در پایان…، کیفیت را در اجرای پروژه های ساختمانی با ما تجربه کنید!

وقتی صحبت از اجرای پروژه‌های ساختمانی می‌شود، یکی از مهم‌ترین عوامل موفقیت، کیفیت کار است. یک پروژه ساختمانی با کیفیت بالا، علاوه بر اینکه از نظر ایمنی و استحکام تضمین می‌شود، از نظر زیبایی و کارایی نیز رضایت کارفرما را به همراه دارد.

ما در شرکت دانش معماری، با بهره‌گیری از دانش و تجربه بالای خود، همواره کیفیت و زیبایی کار را در اولویت قرار می‌دهیم و با رعایت استانداردهای کیفیت در تمامی مراحل اجرای پروژه، تضمین می‌کنیم که پروژه شما با بالاترین کیفیت و زیبایی هنری و مطابق با خواسته‌های شما به انجام برسد.

اگر به دنبال یک شرکت با کیفیت و مجرب برای اجرای پروژه‌های ساختمانی خود هستید، شرکت دانش معماری انتخاب مناسبی برای شما خواهد بود

[ خدمات ما ]

چه چیزی می توانیم ارائه دهیم

iconbox1.2 4 اجرای پروژه های ساختمانی
طراحی و برنامه ریزی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

iconbox2 4 اجرای پروژه های ساختمانی
راه حل های سفارشی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

iconbox3 5 اجرای پروژه های ساختمانی
مبلمان و دکوراسیون

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

iconbox3 5 اجرای پروژه های ساختمانی
مبلمان و دکور

ما خطوط طراحی محصول خود را ایجاد و تولید می کنیم.

iconbox4 4 اجرای پروژه های ساختمانی
طراحی داخلی

ما به شما کمک خواهیم کرد تا به نتیجه ای که آرزو داشتید برسید.

iconbox4 4 اجرای پروژه های ساختمانی
طراحی خارجی

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

iconbox5 4 اجرای پروژه های ساختمانی
ایجاد یک مفهوم

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

iconbox6 4 اجرای پروژه های ساختمانی
کنترل نویسنده

لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است.

[ مهارتهای ما ]

ارزش های اصلی شرکت

ما به طور مداوم در حال رشد، یادگیری و بهبود هستیم و
شرکا به طور مداوم در حال افزایش هستند. 200 پروژه تعداد قابل توجهی است.

طرح داخلی
مدل سازی سه بعدی
برنامه ریزی دو بعدی
image1 home4 4 اجرای پروژه های ساختمانی
image2 home4 4 اجرای پروژه های ساختمانی
[ توصیفات ]

آنچه مردم می گویند

“لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.”
بهاره افشار
مشتری شرکت
“لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.”
علی درویشی
مشتری شرکت
“لورم ایپسوم متن ساختگی با تولید سادگی نامفهوم از صنعت چاپ و با استفاده از طراحان گرافیک است. چاپگرها و متون بلکه روزنامه و مجله در ستون و سطرآنچنان که لازم است و برای شرایط فعلی تکنولوژی مورد نیاز و کاربردهای متنوع با هدف بهبود ابزارهای کاربردی می باشد.”
عسل صابری
مشتری شرکت